這是第一節課的東西想不到我回來還記得阿..哈哈..

In my winter vacation, there were few actions impress

me.The first thing spent my hole day long. I were hiking

in the mountain with my few friends. we started at 9 in

the morning and finished at 4 p.m.. The hightest position

is abount to 1300 meters. After this exercise I raelly

felt tired.

And another interest thing were just few days ago. I

went 高美 and saw the spetecular view. this made me felt

small by myself. we catched crabs there of course.

No doubt, I met my old friends and chatted with them

for a long time.

I coundn't say that my vacation were good but at least,

it's not bad.

這大概就是我寒假吧

本來要說我一直在睡跟打電腦的

但是這兩項他都不許說..

真是為難我麻!!

寒假完結了..

這學期..要幹麻咧..

寒假一直有人問我..

妳哪時要交女朋友阿..

我都回他 "你要給我追喔!"

男的我也降跟他說..(斷背山XDD)

所以這學期是要交個女朋友嗎??

因為我同學說..大一大二就要交到了

不然到時要拼研究所..

感情還沒穩定..

還人害己!!

所以結論是..追不到 = =

那這學期要??

我也不知道說..

畢竟..未來很難預測..

說不定會有人喜歡(XD很難)

說不定變宅男 (這機率比較大!)

反正就順其自然的過吧!

既然我差一票才是公關

也就是說.. = =+

少點夜衝好了XDD

簡單就好囉!! 希望...
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 easytype 的頭像
    easytype

    easytype的部落格

    easytype 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()