再來一首雷斯魔

這首也不錯。

歌詞,共鳴

改天誰來幫畫煙燻妝,讓我殺氣騰騰!!

(中文BY ME)


I feel guilty

My words are empty

No signs to give you

I don't have the time for you

我感到罪惡

我的字語空洞

沒有你要接受的訊息

而我沒有時間

You say i'm heartless

And you say i don't care

I used to be there for you

And you've said i seem so dead, that i have changed

But so have you

妳說我已無心

說妳已不再在乎

儘管我曾經習慣在你身旁

妳說我毫無生氣,所以我已經改變

但你也改變

Guilty, guilty i feel so

Empty, empty you know how to make me feel

罪惡,我感到罪惡

空洞,我感到空洞

妳知道如何讓我感到罪惡與空洞

I put a shield upon you

I didn't mean to hurt you

I would have only poisoned your mind

Never meant to make you cry

我將盾牌放在你前方

不是要傷害妳,妳卻覺得傷害妳

我只是想要毒害妳的堅決心意

不是要讓你哭泣

You've been so thoughtless

I can see right through you

You used to be there for me

So don't you leave say goodbye

Cause you have changed but so have i

妳已經不想顧及別人

我可以看透妳的毫無心思

儘管妳曾經為我在那

而你不說再見便走開

因為你已經改變所以我才改變



I never though that the time and the distance

Between us made you so much colder

I'll carry the world on my shoulders

我從來沒思索過時間與距離

會讓我跟妳變的如此冷漠

我會把世界帶上我的肩膀

>妳改變。所以我改變
>而你懂得如何讓我感到罪惡
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 easytype 的頭像
    easytype

    easytype的部落格

    easytype 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()